نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2437
-
الف
+

«جلیل فرجاد»: دخترانم نمی‌گذارند در شرایط کرونا بازی کنم

«جلیل فرجاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در تازه ترین مصاحبه خود در خصوص آخرین فعالیت هایش در دوران کرونایی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «جلیل فرجاد» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران، در تازه ترین مصاحبه خود در خصوص آخرین فعالیت هایش در دوران کرونایی سخن گفت. 

«جلیل فرجاد» گفت: اکنون به دلیل اوج گیری بیماری کرونا طی ماه‌های گذشته هیچ کاری را قبول نمی‌کنم. واقعیت امر سن و سال من بالا رفته و به همین دلیل مجبورم که تمام وقتم را در قرنطینه خانگی به سر ببرم. 

وی در همین راستا ادامه داد: در هر صورت شاید اگر پیشنهاد بسیار خوبی می‌بود خودم علاقه داشتم در این وضع هم مقابل کمره بروم، حتی چندین پیشنهاد بسیار خوب داشتم اما دخترانم نمی‌گذارند در شرایط کرونا بازی کنم و من هم برای اینکه باعث تشویش خانواده نشوم در خانه می مانم. 

فرجاد درباره بازیگرانی که در دوران کرونا به فعالیت خود ادامه داده اند، افزود: به هیچ وجه بر هیچکدام از این بازیگران انتقادی وارد نیست، امرار معاش بازیگران مسئله مهمی است و وقتی این حرفه را به عنوان یک وظیفه نگاه کنیم تنها با فعالیت در آن می توان زندگی را گذراند.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: بدون شک تمامی این بازیگران از خطرات بازیگری در دوران کرونا اطلاع دارند اما شرایط به نحوی است که مجبورند مقابل کمره بروند، امیدوارم با رعایت کامل پروتکل های صحی سر صحنه فلمبرداری حاضر شوند تا خدایی ناکرده خطری سلامتی آن ها را تهدید نکند. 

«جلیل فرجاد» درخصوص دلیل غیبت طولانی مدت خود در سینما به میزان گفت: به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و بازی در آثار سینمایی هستم. سال ها است از سینما دور شده ام و دلتنگ این هستم که بار دیگر تصویر خود را بر پرده سینما ببنیم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: بار‌ها و بار‌ها گفته‌ام چرا از سینما دور شده ام و غایبم، به همین علت دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم، زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود بازی نمی‌کنم. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم. من به هیچ وجه برای بازی در سینما التماس کسی را نمی‌کنم.

فرجاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم. نقش‌های پیشنهادی اینقدر کوچک هستند که برای من بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای کار باقی نمی‌گذارند.

«جلیل فرجاد» زاده ۱۸ حوت(اسفند) ۱۳۳۰ در مرند، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مدرک تحصیلی وی لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

نخستین تجربه سینمایی‌اش فلم «بازداشتگاه» در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر «مارال فرجاد» و «مونا فرجاد» از بازیگران جوان ایرانی است.

«بوی غریب پاییز»، «خانه ای در تاریکی» و «خانه ما» از سریال هایی است که با بازی «جلیل فرجاد» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانبد: 

دانلود سریال «خانه ای در تاریکی»

دانلود سریال «خانه ما»  

م ح

نظر شما
ارسال نظر